Informace o povinném subjektu dle zákona 106/99 Sb.
1. Oficiální název – Penzion pro důchodce Ivančice
2. Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace Penzion pro důchodce Ivančice byla zřízena za účelem vykonávání následujících činností:
- ubytování pro občany na základě uzavřených smluv o nájmu bytu zvláštního určení dle § 2300 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů: počet bytů zvláštního určení: 4 byty
- správa domu s pečovatelskou službou
- hospodaření s nebytovými prostory v domě včetně jejich pronájmu
- vyvařování stravy a poskytování stravování seniorům a zdravotně postiženým ve vlastním stravovacím zařízení
- vytváření podmínek pro fungování pečovatelské služby pro interní klienty a podmínek při rozvoji dalších sociálních služeb i pro externí klienty
- silniční motorová doprava
- praní prádla
- hostinská činnost a zajišťování gastronomických akcí
- poskytování služeb pro rodinu a domácnost
Zřizovatelem organizace je Město Ivančice, IČO 00281859
3. Organizační struktura
V čele organizace stojí ředitel jmenovaný zřizovatelem.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa – sídlo
Na úvoze 1425/5, Ivančice, PSČ: 664 91
4.2 Adresa úřadoven pro osobní návštěvu – kanceláře
Na úvoze 1425/5, Ivančice, PSČ: 664 91
4.3 Úřední hodiny
- pracovní doba zaměstnanců: Po – Pá: 06:00 – 14:30
4.4 Telefonní čísla
viz stránka Kontakty
4.5 Adresa internetových stránek
penzion.ivancice.cz
4.6 Adresa podatelny
není zřízena
4. 7 Elektronická adresa podatelny
není zřízena
všeobecná pošta: viz stránka Kontakty
4.8 Datová schránka
29hi9fj
5. Poukazování plateb
1060260247/0100
6. IČO
7. Plátce daně z přidané hodnoty
CZ65268741 (plátce DPH)
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
viz stránka Informace
8.2 Rozpočet » viz stránka Informace
9. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně nebo elektronicky na adresu penzionuvoz@volny.cz, nebo prostřednictvím datové zprávy. Ústní žádost o poskytnutí informace, vznesenou osobně nebo telefonicky, vyřizuje organizace neodkladně. Pokud není žadateli informace poskytnuta nebo ji nepovažuje za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Písemné žádosti lze doručit osobně, prostřednictvím pošty, nebo elektronicky. Pro potřebu podání žádosti o informace nemusí být aplikován elektronický podpis.
V případě písemné žádosti z ní musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel povinný subjekt, tj. Penzion pro důchodce Ivančice.
Brání-li nedostatek údajů o žadateli podle postupu vyřízení žádosti o informaci, vyzve povinný subjekt žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, povinný subjekt žádost odloží.
V případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, povinný subjekt vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, povinný subjekt rozhodne o odmítnutí žádosti.
V případě, že se požadované informace nevztahují k působnosti povinného subjektu, povinný subjekt žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli.
Nerozhodne-li povinný subjekt o odmítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.
V případě, že povinný subjekt bude za poskytnutí informace požadovat úhradu, písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli, a to před poskytnutím informace. Pokud žadatel nesouhlasí s výší úhrady sdělené mu povinným subjektem, může proti sdělení o výši úhrady podat stížnost. Je-li poskytnutí informace podmíněno zaplacením požadované úhrady a pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
Podrobnější úpravu postupu při poskytování informací upravuje zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
10. Příjem žádostí a další podání
Jiné žádosti a další podání než žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, lze adresovat příslušným osobám uvedeným v kontaktech na tomto webu.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
- Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
11.2 Vydané právní předpisy
- nebyly vydány
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
nebyl vydán
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
nebylo vydáno
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
Organizace nedisponuje vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zák. 106/1999 Sb. nebyly poskytnuty
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném prístupu k informacím
» Výroční zprávy:
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2022 (PDF)
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2021 (PDF)
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2020 (PDF)
» Poskytnuté informace:
- dosud nebyla podána žádost o poskytnutí informace
Další doporučené informace
—